אחרי 12 שנה: אגדת דורטמונד הודיע על עזיבה

מרקו רויס, ששיחק 12 שנה במדי השוורצגלבן, הודיע כי הוא והמועדון הגיעו להסכמה שלא להאריך את החוזה שלו: "זכיתי לשחק כאן כל כך הרבה שנים. המטרה עכשיו היא לזכות שוב בליגת האלופות"

מכבי ברלין חוגגת עלייה לגמר הגביע הברלינאי

אחד השחקנים הגדולים בהיסטוריה של דורטמונד, שהיה יכול להיות גם מהשחקנים הגרמנים הגדולים בהיסטוריה, מרקו רויס, הודיע על עזיבת המועדון אחרי 12 שנה. 

הקשר, שוויתר על סרט הקפטן לאחר איבוד האליפות בעונה שעברה, הגיע להסכמה עם דורטמונד על אי הארכת חוזהו לשנים נוספות ויעזוב ליעד אחר בסיום העונה. 

"זכיתי לשחק במועדון במשך 12 שנים" פתח מרקו רויס את הודעת הפרידה שלו", "היו הרבה עליות וירידות, בעיקר עליות. אני והמועדון הגענו להסכמה שלא אחתום על הארכת חוזה. אני מאוד גאה ששיחקתי במועדון גדול כזה כל כך הרבה שנים. זה קשה עבורי למצוא את המילים הנכונות".

רויס גם שלח מסר לאוהדים: "יש לנו עדיין משימה גדולה לפנינו. אנחנו רוצים להגיע לוומבלי, אנחנו רוצים להביא את הגביע בחזרה לדורטמונד. מחכה לראות אתכם בשבת הקרובה".

מרקו רויס. מאגדות דורטמונד, צילום: רויטרס

רויס יחגוג את יום הולדתו ה-35 בסוף החודש, יום לפני גמר ליגת האלופות. הוא זכה פעמיים בגביע הגרמני ועוד שלוש פעמים בסופרקאפ ונמצא במקום השני בטבלת מלכות השערים (168) ורביעי בטבלת ההופעות (423) של הקבוצה. 

israelhayom

הכתבות ועידכוני הספורט החמים אצלך בטלגרם

להצטרפות

לאורך השנים סבל ממספר פציעות שאילצו אותו לשבת בצד ולא להיות חלק מנבחרת גרמניה, כאשר המקרה המפורסם הוא מ-2014 אז הוא נפצע ממש לפני המונדיאל, בה הגרמנים זכו.

טעינו? נתקן! אם מצאתם טעות בכתבה, נשמח שתשתפו אותנו

כדאי להכיר